sobota 30. novembra 2013

To, čo už aj slepý vidí

Asi ste si všimli (a ak nie, tak moje poviedky určite nečítate a len náhodou Vaše oči zablúdili k týmto riadkom), že som neaktívna. Jedna vec je tá, že cez týždeň prídem domov zo školy, ľahnem do postele a to je tak koniec môjho výkonu a druhá je zas tá, že keď mám čas (víkend) vôbec nemám chuť písať. A do kopy to skončilo mojou blogovou absenciou. Verte mi, že som to už párkrát skúšala- sadla som si pred počítač, pustila Word a tupo pozerala do obrazovky. Ja už som tak vyšťavená z tej školy, keď musím každé ráno vstávať o piatej a potom sa trmácať po tme na autobusovú zastávku, z busu zase na vlak a z vlaku ešte dvadsať minút cesty k škole. Samozrejme si to vynásobte dvomi, pretože aj cesta naspäť a to ešte keď mi nevychádzajú spoje a musím niekde mrznúť aj hodinu- no dala som sa trochu uniesť. To Vás už asi nezaujíma. Takže chcela som tým povedať, že teraz jednoducho nemám svoje "spisovateľké obdobie"a jediné, čo som zo seba dostala bolo päť suchých riadkov. Končím svoj monológ s obrovským PREPÁČTE, aj keď viem, že ospravedľnenie je Vám u r*ti a nenahradí Vám novú kapitolu (poznám kvôli meškaniu vlakov:D "Za meškanie vlaku sa ospravedľňujeme" Ale je mi to na dve veci, keďže nestíham potom bus, mrznem a nudím sa.)
Takže tak ľudkovia...
Aj toto je na dve veci- na h*vno a na nič. 

Dúfam teda, že ma neopustíte a nejako to so mnou vydržíte:)

5 komentárov:

  1. Já myslela, že už tu je nová kapitola a ono je to naopak :D Ale já tě samozřejmě chápu, vím, jaké to je, když se člověk musí do něčeho nutit, navíc taky vstávám brzo (ve 4:15), takže když dojdu ze školy, tak nemám absolutně na nic náladu a nejradši bych šla spát :) jen s tím neskonči úplně, protože máš na psaní talent a jednou by ses tím mohla třeba i živit :) tak si hlavně od toho odpočiň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už mi tvoje povídky začínají chybět :( tak snad se brzy vrátíš, ale jinak ti přeji šťastné a veselé Vánoce a hodně dárků pod stromečkem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak už je asi neskoro zablahoželať Ti to tiež, ale posnažím sa aspoň zapriať pekný Nový rok 2014! (posnažím= dúfam, že už konečne napíšem novú kapču:)) A strašne moooc ďakujem za to, že ešte stále "čítaš" tento blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já to sem chodím kontrolovat pořád :) a co Vánoce, našla jsi pod stromečkem nějaké dárky? Jinak krásný Nový rok i tobě (:

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Našla, našla... len ich nebolo moc tento rok... a ani prekvapivé:( Keď som verila na Ježiška bývali oveľa lepšie. No čo už... aspoň šalát, ryba a kapustnica boli výborné! :D A čo ty?:)

    OdpovedaťOdstrániť